Skip to content

BEWARE

Marka, która jako nieliczna podchodzi do klienta w sposób indywidualny. Uważają, że zawsze na topie będzie radość i własne zdanie. Lubią czerpać inspirację od osób, które doceniają ich pracę. Na nasze pytania odpowiadała Marta Woźniak. Osoba, spod skrzydeł której wyszła marka BEWARE.
Już na samym wstępie zapraszasz ludzi do siebie, by przyszli, przymierzyli, przybili piątkę. Nie szufladkujesz ich. Dlaczego kierujesz swoje projekty do ogółu? Wszyscy bez wyjątków mogą prezentować się w BEWARE?
Nie lubimy szufladkowania. Tego wzroku ekspedientek, który czasem da się odczuć na plecach, w butikach które z wejścia zakładają, że coś jest nie dla wszystkich. Na mnie działa to paraliżująco. Poza tym BEWARE, to nie tylko ubrania czy buty. Jesteśmy otwarci na ludzi, ich poglądy, ciekawe opowieści i doświadczenia. Zawsze chętnie rozmawiamy na targach z odwiedzającymi. Z każdych wracamy zainspirowani. Nie ma nic cenniejszego niż opinie osób które zainteresowały się naszymi projektami. Co do tego, czy każdy bez wyjątków może prezentować się w BEWARE, to już indywidualna sprawa. Życie nauczyło nas, że odbiorcami naszych projektów są młode dziewczyny i dojrzałe Panie z czego jesteśmy dumni:) Zawsze są to osoby świadome swojego stylu i ceniące naszą jakość. 
Co nakłoniło cię do utrzymywania takiego stanowiska, że ciuchy wcale nie są niezbędne? To nie jest tak, że każdy chce przekonać, że to właśnie jego marka jest wyjątkowa i MUSI ją mieć?
Żyjemy w dobie tak zaawansowanego konsumpcjonizmu, że stajemy się coraz bardziej świadomi. Stawiamy na takie jednostki, które wiedzą czego chcą, szukają jakości i świadomie kupują polskie marki. Takie osoby doceniają naszą pracę, i wybierają nasze projekty. Nie jesteś w stanie im nić wmówić. Jakość i wzory bronią się same. 
 Mogłabyś jednym zdaniem zdefiniować styl twojej nowe kolekcji?
BEWARE-For Thos Who Are Brave. Życie w wielkim mieście wymaga odwagi. Taki jest właśnie styl naszej kolekcji. 
 Skąd bierzesz pomysły na projekty? Macie jakiegoś mentora, który kieruje cię w odpowiednim kierunku?
Wypowiadając się jako marka, zawsze używam liczby mnogiej. Tak naprawdę BEWARE- to jednoosobowa działalność gospodarcza. Sama zajmuję się projektowaniem i doprowadzaniem ich do finalnej formy. Inspiruję się zarówno obowiązującymi trendami, jak i wszystkim dookoła- muzyką, sztuką, popkulturą… 
Czy uważasz, że polskie społeczeństwo nosi się świadomie? Możemy w jakiś sposób zapobiec nagminnemu kupowaniu w sieciówkach?
Uważam, że nosi się bardziej świadomie niż 5 lat temu. Przed nami jeszcze długa droga. Z sieciówkami to jest nierówna walka, i do takiej w ogóle nie stajemy. Zostaje nam jedynie edukować, co do warunków w jakich produkowane są ubrania z sieciówek, ale nie wiem czy do na większą skalę coś da. Stawiamy na tych świadomych, którzy potrafią kupić projekty rodzime, pomiędzy nieuniknionymi zakupami w sieciówkach.
Ola P

Be First to Comment

Dodaj komentarz