Skip to content

beSmart

beSmart to wyjątkowe zestawienie teściowej i synowej, który zadecydował o wielkim sukcesie.
Panie trafiły w gust rzeszy kobiet m.in. Anny Lewandowskiej, Magdaleny Wójcik czy Doroty Rabczewskiej. Markę charakteryzuje prostota, wygoda i wysoka jakość materiałów, a największym dokonaniem jest połączenie mody młodej z dojrzałą kobietą, jak to robią?
Zapraszamy do lektury!

Z tego co można przeczytać na stronie internetowej, beSmart tworzy teściowa z synową, jaka jest to relacja? Jak pracuje się w takim wydaniu?

Rzeczywiście firmę beSmart stworzył nietypowy zespół – właśnie teściowa i synowa. Wiele osób jest zaskoczonych i nie dowierza, że potrafimy się dogadać, że lubimy się i co więcej razem prowadzimy firmę. Jednak dla nas jest to zupełnie normalna sytuacja. Znamy się od ponad 10 lat, mamy podobne poczucie humoru, zainteresowania i gust, lubimy proste, wygodne fasony – a więc są to idealne podstawy do tego, żeby razem tworzyć!  

Trudne jest projektowanie ubrań tak, by dobrze leżały na kobiecie w wieku 20 lat jak i po 50-tce? 
Tworząc nasze projekty kierujemy się kilkoma zasadami
 
– prosty krój
– wygodny krój
– dobrej jakości materiał
– uniwersalność w zastosowaniu takiej odzieży (np. nasze płaszcze doskonale pasują do stylizacji
codzienno sportowej nazwijmy to, a jednocześnie do stylizacji eleganckiej)

 Okazuje się, że powyższe cechy  powodują, że nasza odzież jest odpowiednia zarówno dla kobiet młodszych  jak i trochę starszych i cieszy nas to, że Panie wybierają beSmart ! 🙂

 W czym czujecie się najlepiej? Tworząc sukienki czy może płaszcze?

W jednym i drugim czujemy się dobrze, ciężko to ocenić, w czym lepiej.
Wiemy, że najbardziej lubimy tworzyć wiosenno-letnie propozycje!
Jaka była Wasza reakcja gdy zobaczyłyście Anne Lewandowską i Dorotę Rabczewską w Waszych projektach?


Za każdym razem, kiedy widzimy znaną osobę w naszej odzieży czujemy ogromną satysfakcję.
To bardzo miłe, że nas wybierają! Z przyjemnością chwalimy się tym później na naszych profilach w mediach społecznościowych!
Cieszymy się też bardzo, gdy nasze klientki podsyłają nam zdjęcia w zakupionych u nas ubraniach. To świadczy o ich zadowoleniu, co daje nam masę energii do dalszego działania! 🙂

 




Czy uważacie, że polskie społeczeństwo Nosi się świadomie?


Trudno nam to  ocenić,, jesteśmy na rynku dopiero od dwóch lat. To co na pewno udało nam się zaobserwować to fakt, że jest coraz więcej osób poszukujących odzieży wyjątkowej i unikalnej, nie ze sklepów sieciowych. Bierzemy udział w  targach modowych, na które przychodzi  bardzo dużo osób. Widać, że ludzie szukają „czegoś innego”, mniej powszechnego, trudniej dostępnego, oryginalnego. Interesują się tym, z czego dany produkt jest uszyty, jak go czyścić, pielęgnować. Pytają również o trwałość danych materiałów, także o to, gdzie odzież powstaje, czy w szwalni, czy mniejszej pracowni, czy na pewno zostały te produkty uszyte w Polsce itp. Sądzimy, że właśnie takie zachowania mogą świadczyć o rosnącej świadomości polskiego społeczeństwa nt. noszenia się! 🙂

www
fb

Paulina 

Be First to Comment

Dodaj komentarz