Skip to content

Bellera

Jeszcze tego brakowało w polskiej modzie, pasków!  Mamy przyjemność przedstawić Wam markę, która z powodzeniem tworzy akcesoria w Łodzi. Proces produkcji w większości odbywa się w Polsce, bywają chwilę, że pomagają Włosi, ale wszystko świadomie i ręcznie. Projekty modnych klamer rodzą się w głowach założycieli, Martę i Adama. Każdy pasek jest inny, na swój sposób wyjątkowy, długość też możecie dopasować 🙂

Zapraszamy do lektury!

Jak powstała marka Bellera? U kogo w głowie narodziła się jako pierwsza?

Markę Bellera tworzą dwie osoby: ja – Marta oraz mój narzeczony – Adam. On jest fotografem, a ja zajmuję się marketingiem. Pomysł na markę narodził się podczas poszukiwań paska do zadań specjalnych, a mianowicie – do utrzymania dwóch aparatów podczas reportażu. Potrzebny był model solidny, wykonany z grubej i mocnej skóry. Niestety przeglądając wiele stron i wypróbowują kilka modeli z popularnych marek, nic nie dawało rady. Powstały odkształcenia skóry, a nawet pęknięcia. Postanowiłam więc sama się tym zająć i skoro takiego produktu nie ma w sklepach, to go stworzyć. Wspólnie znaleźliśmy odpowiednią klamrę, delikatnie ją zmodyfikowaliśmy, wykuliśmy od podstaw nowy model, następnie znaleźliśmy kaletnika oraz podstawę, czyli skórę o grubości 4 mm. Wybraliśmy dwa podstawowe kolory: czerń oraz niebanalny mahoń. Tak powstała baza marki Bellera. Kolejne były modele damskie. Można więc powiedzieć, że inicjatorem była POTRZEBA i luka w branży.

Jak wygląda proces powstania akcesoriów Bellera?

 Akcesoria marki Bellera powstają w tutaj w Polsce – w mieście Łódź. Część z klamer oraz dodatków sprowadzamy z Włoch, część wykuwamy sami u polskiego producenta. Dlatego markę można nazwać polsko-włoską kolaboracją. Wszystko jest oczywiście ręczną robotą. Nawet nasze pudełka i etykiety. Skóra również pochodzi z Polskich garbarni. Dwa modele pasków farbujemy sami – czerwony oraz mahoniowy. Dzięki temu one nigdy nie będą identyczne – a w tym tkwi ich urok, bo są niepowtarzalne. Można u nas zamówić też niestandardową długość paska. Jaką tylko zechcesz.

Kto jest odpowiedzialny za wybór lub projekt klamry w każdym pasku?

 W przypadku modeli męskich decyzyjny jest Adam, natomiast damskich – ja.

Na czym polegała wasza analiza rynku o której piszecie w zakładce „o nas”? Jakie wyciągnęliście dzięki niej wnioski?

 Analiza rynku polegała przede wszystkim na własnych doświadczeniach i poszukiwaniach. Dzięki którym po pierwsze powstał pomysł, a po drugie wypełniamy sporą lukę w branży. Mało też jest polskich marek specjalizujących się w kaletnictwie tego typu. A ręczna robota sprawia, że konkurujemy z sieciówkami.

Czy uważacie, że polskie społeczeństwo nosi się świadomie?

 Ja osobiście uważam, że tak nie jest, ale zmierza w tym kierunku. Dzieje się to przede wszystkim dzięki młodym ludziom, którzy ryzykują, tworzą swoje marki, wchodzą z nimi na rynek, wypełniają butiki, platformy takie jak: Showroom oraz Pakamera – z którymi również i my współpracujemy. Uświadamiają, jak mogą powstawać produkty i skąd się biorą ich ceny. Jednak wśród rodziny czy znajomych wciąż zauważam tendencję do zakupów w sieciówkach, czy nawet u polskich producentów, ale za grosze. Ja kupując u młodych projektantów zawsze powtarzam sobie, że dorzucam swoją cząstkę do rozwoju ich biznesu i poprawienia sytuacji, jeżeli chodzi o małe przedsiębiorstwa w Polsce, bo wiem, że nie jest łatwo, tym bardziej na początku. Ostatnio też mieliśmy okazję obejrzeć film dokumentalny – The True Cost – opowiadający o tym do jakich kroków posuwają się sieciówki, aby obniżyć koszty produkcji, a co za tym idzie cenę detaliczną w sklepie. Polecam zapoznać się tym tytułem – bo warto być ŚWIADOMYM KONSUMENTEM.

WWW

FB

 

SPECJALNIE NA NASZYCH CZYTELNIKÓW CZEKA RABAT

-10% NA PRODUKTY MARKI BELLERA, HASŁO: SWIADOMIE.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW!

Be First to Comment

Dodaj komentarz